Als ik FiFa speel raak ik erg gestressed omdat het me meestal niet lukt. Wat kan ik hiertegen doen? Tips o.d.?

Ik heb FiFa 14, en wil het spel dolgraag leren en goed zijn. Maar (net zoals bij andere games) raak ik erg gestressed als het niet lukt of als een goede kans nabij komt. En daardoor gaat het juist nog slechter en lukt het al helemaal niet. Ook wordt ik er superchagarijnig door want het lukt me nooit een keer om een goed spel te spelen of te winnen. Heeft iemand tips o.d. zodat ik niet zo snel gestressed raak?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1K

Antwoorden (2)

Ik denk dat je moet beginnen met de offline spelmodus. Stel de moeilijkheidsgraad in op het laagste spelniveau en zie het als een leerfase. Leg geen druk op jezelf, net als bij voetbal in het echt lukt niet altijd alles. Het belangrijkst is dat je plezier hebt en kijkt naar alle aspecten die je al wel goed kan. Als dit niet helpt is dit niet misschien niet de beste manier van ontspanning voor jou. Zoek in dat geval verder naar tijdverdrijf dat je geen stress oplevert. Het is belangrijk dat ontspanning je ook echt ontspant zodat je beter om kunt gaan met stressvolle situaties in het leven die je niet kunt vermijden. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat ik deed bij eerdere fifa's (want ik herken dit) is een andere gedachte. Zij moeten mij zien te verslaan, hoe slecht ik ook ben. Dit maakt het serieus leuker. Vooral online. Het is maar een spel, maar mensen die wilde winnen en ik hield het (bijna) op een gelijk spel die werden gek. Veelal verloren ze daarom omdat ze zelf 'TE" veel wilde. Dus gewoon anders zien. De tegenstander (computer/ andere spelers) moeten jouw zien te verslaan. Geloof me als je jezelf ziet als underdog wordt het leuker.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt man. Goede tip!
Castle
10 jaar geleden
Niets te danken. Probeer het eens. Voor mij werkt het! Game wordt zoveel leuker. ;)
Castle
10 jaar geleden
Soms winnen ze, maar je weet dat ze alles hebben moeten geven en soms is dat voor hun niet genoeg. En als ze verliezen omdat ze zichzelf gek maken is het nog leuker. Mijn idee: Als jij denkt dat je zo goed bent dan moet je makkelijk van me winnen. Extra lachen als ze verliezen.