Kan je een update van minecraft insturen?

hallo ik heb zelf een leuk idee voor een update voor minecraft, dat je je poppetje kan instellen waar hij bang voor is bijvoorbeeld: hoogtevrees
watervrees of dat hij snachts niet naar buiten durft hoe kan je een idee insturen weet iemand dat? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Beste Madsie,

Ja dat weet iemand, je kan je ideeën insturen bij de makers van Mojang! Maar omdat het geen Nederlands bedrijf is zou het handig zijn om het in te sturen in het Engels anders doen ze er waarschijnlijk niks mee.

Met vriendelijke groeten