is het mogelijk om een cd-rom spel te spelen op een computer zonder (externe) disk-drive?

Ik wil graag een cd-rom spel kunnen spelen op een computer zonder (externe) disk-drive. Het gaat hiet om de rollercoaster tycoon-serie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.7K
ronron1212
10 jaar geleden
zonder cd-rom speler externe of intern maakt niet uit over welk spel je het hebt gaat niet lukken.
ronron1212
10 jaar geleden
hoe dan?
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Downloaden uitvoeren vanaf de hdd en dan de code van je eigen game gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@ronron Via nieuwsgroepen of torrents.
ronron1212
10 jaar geleden
Ja extern downloaden zou op die manier kunnen

Antwoorden (1)

Dit kan alleen als je van die CDrom een iso kan maken op een andere computer. Deze zet je dan middels een usb stick op je laptop waarna je hem met DaemonTools als virtuele drive kan mounten. Heb je Windows8 dan heb je daemonTools niet nodig. W8 kan zelf iso's mounten.