Wat kost een game computer waarmee je kunt opnemen?

Ik wil graag een game computer waarmee ik games als Dota 2, minecraft, skyrim of chivlry mee kan opnemen. Ik wil in HD filmen, maar de games zelf hoeven niet op de hoogste kwaliteit.

Ik wil er 500 - 700 euro aan besteden, als het echt nodig is misschien 800 euro, maar meer niet. Is dit genoeg? En zo ja welke zou ik kunnen kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Robbert, Dit soort vragen krijg ik via m'n mail ook wel eens. Wat voor merk kan ik het beste kopen? Specificaties? Enz enz. Ik raad hen altijd aan, om hen PC samen te stellen in plaats van een kant en klare. Wanneer je je interesse wil neerleggen bij computers, is het zelf samenstellen en in elkaar zetten van een computer érg leuk om te doen: sterker nog, ze zijn vaak beter dan wanneer je ze in de winkel koopt. Waarom zijn ze beter?
Nou: een kant en klare computer bestaan uit geselecteerde onderdelen die goed samen in de prijs-kwaliteitsverhouding passen. Zeg maar; van alles wat. Wanneer je een goede Game PC wilt gaan kopen, kun je de focus neerleggen op een grafische kaart, snelle processor en een redelijke harde schijf. Zelf samenstellen kan via Alternate, alle onderdelen zou ik bij de goedkoopste aanbieder kopen. Dit kun je nachecken via Tweakers. Ik kan je zelfs helpen bij het samenstellen van je computer. Je mag me, wanneer je wilt, mailen via: bassie*hoogers@gmail.com
(zonder de * er tussen)
capthavoc
10 jaar geleden
ik kan je misschien heel blij maken als je in plaats van hele pc alleen een gamecapture device aan hoeft te schaffen ? de Link is een goed start punt om te onderzoeken wat je nodig hebt zoek verder eens op gamecapture device Toegevoegd na 11 minuten:
zoek ook eens op HDpvr Bronnen:
- http://www.roxio.nl/nld/products/game-capture/hd-pro/overview.html
- http://www.bol.com/nl/p/hauppauge-hd-pvr-2-gaming-edition/9200000008207016/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
begin hier eens met kijken:
http://tweakers.net/reviews/3359/desktop-best-buy-guide-januari-2014.html
en dan bij de basis game pc.
De spellen die je noemt kan je volgens mij allemaal op zeer hoge kwaliteit spelen. Als je de randapparatuur als monitor, muis en speakers al hebt heb je nog wat over voor een betere processor i.v.m. het opnemen. (maar hier red je het ook mee)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@captcha
??? Wat heb je aan een capture device zonder PC?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1 kijk hier:
http://tweakers.net/reviews/3295/3/desktop-best-buy-guide-november-2013-budget-en-basisgamesysteem.html
2: maak een account aan op tweakers
3: zoek alles op hier: http://tweakers.net/pricewatch/#highlightCat:14
4: geef steeds aan "wil ik"
5: laat tweakers bereken waar het goedkoopst te halen is
6: neem contact op met de verkoper, vraag of ie assembleert
7: bestel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@captcha als je een PC hebt zou ik juist weer geen capture device kopen maar een gratis capture software.

Antwoorden (1)

Het hangt vooral af of je hem zelf samensteld of je hem zo koopt. Je moet gewoon zorgen dat je een goede videokaart hebt goed koelsysteem enzo maar ik zou zelf gaan naar een prijs van 1000 euro mijn pc koste 2100 en die is wel goed maar de pc dat ik echt compkeet vindt kost zon 4000 en die zijn technis 10x beter dan de low price pc's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2100 voor een pc?? En 4000?? Ik denk dat er geen verschil is tussen eentje van 2100 en 4000, want een pc van 2100 euro kan zeer waarschijnlijk alles, of niet? Ik bedoel welke game heeft/vereist nou die kwaliteit :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.extremetech.com/gaming/162385-goodbye-4k-17000-12k-gaming-pc-pushes-1-5-billion-pixels-per-second In principe heeft een spel het niet nodig maar je opstelling en instellingen en eventueel bijgevoegde grafische mods. Deze opstelling is qua grafische kracht te zwak om alles weer op high te zetten. De link en het antwoord zijn natuurlijk overdreven. Voor de 700 euro kan wel wat bij elkaar getrokken worden wat voldoet.