Waarom ben ik altijd host op GTA5?

Ik ben altijd host op gta5, als ik het spel opstart en ga naar multiplayer kom ik gewoon netjes in een potje met veel mensen.

zodra ik een race wil JOINEN ben ik altijd gewoon host, terwijl ik toch echt op joinen klik. nou vind ik hosten niet zo erg, als er maar veel mensen joinen, maar meestal blijft het bij 1 iemand die erbij komt.

zodra ik de race afsluit en weer naar free mode wil gaan, ben ik altijd in een potje alleen, en kan ik ineens mijn clans ook niet joinen, wel vrienden, maar die zijn niet altijd online. zo speel ik dus erg vaak alleen, eigenlijk speel ik gta5 gewoon niet meer, online lijkt me zo leuk, maar niet in mijn eentje.

heeft iemand misschien een oplossing zodat ik gewoon mensen kan joinen zonder host te zijn?

alvast bedankt!!

X Ilse

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik heb dat ook vaak is ook irritant
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
is niet irritant eigenlijk, de reden waarom mensen vaak host zijn en sommige amper is omdat er een soort van systeem instaat, diegene die het beste verbinding heeft, die is de host, omdat de via via via beter zal aflopen, stel je voor de slechtste verbindings persoon en die is host, en hij valt weg, dan valt al de rest mischien ook weg wegens de host ervoor zorgt dat iedereen connectie heeft met iedereen

Antwoorden (1)

Ik speel het spel zelf niet, maar heb dit wel al eens gezien bij iemand anders. Volgens mij komt dit doordat er geen andere mensen al gehost hebben. Als je dan joint, ben je alleen en dus vanzelf host. :)