Hoe zet ik saved Mindcraft PE werelden van oude over op nieuwe Ipad?

Goedemiddag,

Ik was benieuwd of het mogelijk is om een wereld in Mindcraft PE mee te kopiëren naar een nieuwe iPad?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
2K

Antwoorden (2)

Volgens mij moet je iDevice gejailbreakt zijn om dat kunnen over te halen.
En dat gaat volgens mij met de app iFile.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan dit simpel doen met een programmatje Iexplorer op je pc.
Je sluit je ipad aan op je pc en opent iexplorer. Dan ga je naar games
dan zoek je minecraft en open je het
Dan zoek je naar word saves en kopieert ze op je desktop of een speciaal mapje.
Dan sluit je je nieuwe ipad aan en herhaal je het proces alleen dan zet je de werelden er in .