Ik heb lagg bij het spelen van ArmA 2 en Arma 2 Operation Arrowhead hoe kan ik dit oplossen?

Ik had dit weekend Arma 2 Combined operations gekocht en toen werkte die op mijn computer heel goed. Ik kreeg een nieuwe schijf alles er weer opnieuw installeren en nu ben ik bij het start menu en dan lagt het helemaal! Dit zijn mijn specs

Processor AMD Phenom X4 955 3.50 Ghz
Videokaart Nvidea Geforce 760

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat je nieuwe harde schijf trager is dan de vorige of dat de grafische instellingen van ArmA 2 hoger staan.

Je specs zijn voldoende voor de game dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Probeer de grafische instellingen lager te zetten en als dat niet werkt kun je contact met de fabrikant van je pc opnemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Download GeForce Experience en download de laatste drivers.