Hoe speel je multiplayer in battlefield 3?

Ik heb battlefield 3 gedownload en ik heb origin en account maar ik weet echt niet hoe ik online speel. Iemand zei dat je dat online moet doen maar dat lukt niet,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is er geen mogelijkheid tot online Mp in het menu aanwezig? Anders kun je Spy agent uitproberen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het heeft me echt verbaasd dat er geen multiplayer option was bij battlefield 3.

Het beste antwoord

Hallo,

Als je online wil spelen in battlefield 3 ga je naar de battlelog:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate/ daar kun je inloggen. Nu zie je boven een menubalk. daar staat multiplayer bij, klik daar op. Scroll wat naar onder en je ziet een hele lijst met servers staan.

Als je nog vragen hebt stel ze gerust!

Toegevoegd na 27 seconden:
Log in met je origin account.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zal eens proberen bedankt,