Wat is het verschil tussen een Playstation Slim en een Super Slim ?

Ik zie advertenties voor een Playstation 3, maar ook voor de 3 Slim en dan ook nog voor de PS3 Super Slim.

Zijn ze nu allemaal verschillend of niet?

(ben complete leek en moet z'n ding voor m'n zoontje kopen)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Het verschil is de grootte en wat kleine dingetjes. Waar je op moet letten is dat je een PS3 koopt met een HDD, dus niet de 12GB variant, die zit binnen no-time vol en dan moet je zelf gaan klungelen met een HDD inbouwen etc.

slim vs superslim maakt dus niet uit. 12GB VS 250GB wel.