Op hoeveel ps3 systemen kan een continent gedownload worden?

Nou ik wil graag een ps3 game delen met me vrienden 3/4 dus ik wil vragen op hoeveel ps3 kan een game gedownload worden of is er geen limit ? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Op 2 ps3 systemen. Je kan wel het op 2 systemen downloaden. Het deactiveren en vervolgens weer op een andere ps3 downloaden maar dan is 1 van de vrienden dus alles weer kwijt