mijn minecraft zeg telkens out of memory, wat kan ik doen om het te voorkomen?

hij zegt out of memory om de 5 a 10 min en ook in single player
(ik heb gamebooster geinstalleerd)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gelden jullie antwoorden ook voor cracked

Antwoorden (2)

Tja meer geheugen in je pc ? ook als het met gamebooster gebeurd
heb je mischien nog wel heel veel andere achtergrond programma' s lopen die gamebooster niet zomaar afsluit

Maar ik denk dat meer geheugen hier toch de beste oplossing is

Als je een usb stickje hebt kan je misschien met readyboost nog wat proberen ?

Toegevoegd na 4 minuten:
ik ontdek net een hele site erover ?
wellicht heb je daar wat aan ?
capthavoc
10 jaar geleden
Ik had dit ook soms op mn oude pc, ik heb het verholpen door geen GameBooster te gebruiken want dat wind je pc op; het gaat presentatie geven die je systeem misschien helemaal niet ondersteund! Dit kan je proberen:
1. Verwijder GameBooster door Configuratiescherm > Programma's & Onderdelen > GameBooster > Verwijderen
2. Druk vervolgens op Windows toets + R (tegelijkertijd!) > tik in %appdata% > Verwijder het .minecraft mapje [LET OP!] JE BENT NU WEL AL JE SERVERS EN WORLDS KWIJT! (Dus maak een backup van saves, en noteer je server IP's!)
3. Download de nieuwe MC launcher, log in en speel!
Om je worlds terug te zetten ga je weer naar %appdata% en vervang je het savesmapje met de backup.
Hopelijk helpt dit!
MVG,
Lars

Toegevoegd na 2 minuten:
PS: Als je FPS (je presentatie laag zijn!) zet je graphics op Fast, Render distance lager en Performce op Max FPS!
En ga als dat niet helpt naar thema's, en zet hem op Windows klasiek als je Windows 7/Vista/XP hebt!