Ik speel mahjongg op met deze link: http://www.mahjong.nl/spelen/mahjongg.php. Is er een manier om dit spel beeldvullend te krijgen?

Ik ben niet zo handig met de computer, dus graag uitleg op beginnersniveau.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met F11 wordt het scherm wel groter, maar het speelvlak zelf niet...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat klopt.
heb je het scrollen al geprobeerd?
Het heeft waarschijnlijk even een beetje oefenening nodig.
richt je muis op het midden van het speelvlak, en houd dan control vast. scrol dan klikje voor klikje, het gaat namelijk heel snel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou, helemaal super! Ook je uitleg was duidelijk, dus als ik de vraag sluit, krijg je het "beste antwoord!"

Het beste antwoord

door op F11 te drukken, kan je alle balkjes van je internetbrowser snel weghalen. vervolgens met escape of weer F11 (weet zelf nooit welke!) kan je weer terug naar het normale.

Als ik mij niet vergis, kun je de controltoets inhouden, en daarna scrollen met de muis. op deze manier kun je in en uitzoomen. rechtsbovenin zie je hoeveel procent je bent ingezoomd. dit is in ieder geval bij Chrome zo.

succes!