Hoe Neem Ik Het Beeld Van Mijn Ps3 Op?

Ik ben al een tijdje aan het zoeken hoe ik mijn ps3 beeld opneem en dan vind ik ook al een aantal dingen dat ik een capture card ofzo nodig heb maar ze typen het zo slordig dus zouden jullie voor mij alsjeblieft het in stapjes kunnen uitleggen?
Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

De handigste methode is een capture card en een PC(desktop/laptop).

Je sluit de cc aan op je laptop via usb.
Je sluit de PS3 aan op de cc via een component kabel
Je sluit je tv aan op de cc via HDMI.

Dan druk je op een knop op je pc en je kan gaan gamen.

https://www.roxio.com/enu/products/game-capture/console/#tab-setup=1