Sims 3 accepteert productcode niet wat nu?

Ik had eerst sims 3 erop staan om één of andere reden is het verwijderd. Nu deed ik het via Origin er weer op maar hij zegt dat de productcode al eens is gebruikt. Terwijl ik op hetzelfde account zit..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee ik begrijp er niks meer van

Het beste antwoord

Misschien is het een goed idee om contact op te nemen met de EA helpdesk. Zij zouden je verder moeten kunnen helpen.

"Mocht je tegen een probleem aanlopen bij een spel van EA Games, dan kan je natuurlijk altijd contact opnemen met de EA Helpdesk. Via help.ea.com (klik vervolgens op ‘praat met een gameadviseur’) kan je contact opnemen met een EA-adviseur via e-mail. Het is dus niet meer mogelijk om direct een e-mail te sturen, maar als je bovenstaande procedure doorloopt kan je uiteindelijk wel contact krijgen via de e-mail met een gameadviseur.
Telefonisch
Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
België : 02 808 4590 (lokaal tarief)

De EA Helpdesk is bereikbaar op de volgende dagen:
maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 23.00 " (vanuit bron)
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer eens online een productcode te vinden, misschien dat die het doet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb ze allemaal al geprobeerd. Helaas zonder succes..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gek, meestal doet het het dan wel.