Is zo'n candy crush cheat wel veilig om te doen?

Op sommige sites worden candy crush cheats aangeboden tegen betaling. Is dit veilig om te doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Natuurlijk is het beter om het zelf te proberen, ondanks de nodige frustraties die je zult tegenkomen. Maar als je het echt wilt gebruiken, voor bv. Candy Crush Sage, dan moet je onderstaande link maar eens goed doorlezen. Heb het zelf geprobeerd, lukte echt heel goed en was ook vrij simpel, na een paar keer uitproberen. Alleen schaamde ik me rot en heb het weg gegooid. Doe er maar mee wat je wilt, maar de eerlijke weg is toch de beste. Toegevoegd na 1 minuut: Ik heb het ca. 3 weken gebruikt en nooit ergens of van iemand wat gehoord, dus het zal best wel redelijk veilig zijn.

Bronnen:
http://snoesie.plazilla.com/candy-crush-sa...

Ik zou het niet wagen. Ten eerste weet je nooit of je na de betaling wel deze 'cheat' krijgt. En ten tweede, als King (de uitgever van het spel) er achter komt, krijg je IPbBan + dat je gegevens worden reset. Dus een beetje zonde van je centen. Hopelijk weet je nu genoeg!

Echte cheats zijn er niet maar probeer je tijd eens vooruit te zetten voor extra levens

Er zijn wel candy crush hacks, maar ik zou niet weten waarom je het zou willen. Het verpest het spel, maar al wil je egt doorgaan met dit idee en heb je je telefoon geroot, dan raad ik gameCIH aan, dat is gratis te downloaden en zonder virussen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100