Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is zo'n candy crush cheat wel veilig om te doen?

Op sommige sites worden candy crush cheats aangeboden tegen betaling. Is dit veilig om te doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Natuurlijk is het beter om het zelf te proberen, ondanks de nodige frustraties die je zult tegenkomen. Maar als je het echt wilt gebruiken, voor bv. Candy Crush Sage, dan moet je onderstaande link maar eens goed doorlezen.
Heb het zelf geprobeerd, lukte echt heel goed en was ook vrij simpel, na een paar keer uitproberen. Alleen schaamde ik me rot en heb het weg gegooid. Doe er maar mee wat je wilt, maar de eerlijke weg is toch de beste.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb het ca. 3 weken gebruikt en nooit ergens of van iemand wat gehoord, dus het zal best wel redelijk veilig zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou het niet wagen. Ten eerste weet je nooit of je na de betaling wel deze 'cheat' krijgt. En ten tweede, als King (de uitgever van het spel) er achter komt, krijg je IPbBan + dat je gegevens worden reset. Dus een beetje zonde van je centen.

Hopelijk weet je nu genoeg!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Echte cheats zijn er niet maar probeer je tijd eens vooruit te zetten voor extra levens
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die zijn er wel xD. Overal voor zijn cheats te krijgen of het valt te hacken!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met Cheat engine kun je net zo veel zetten invoeren als jij wil. Als je bv. je 40 zetten op heb, kun je er bij je een na laatste zet zo maar 250 zetten bij doen, of meer. Heel simpel. Alleen is het spel dan niet meer leuk.
Er zijn wel candy crush hacks, maar ik zou niet weten waarom je het zou willen. Het verpest het spel, maar al wil je egt doorgaan met dit idee en heb je je telefoon geroot, dan raad ik gameCIH aan, dat is gratis te downloaden en zonder virussen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hee ik zat op een gegeven moment vast bij level 135 en toen heb ik een cheat gekocht... ik wou persee verder maar helaas geld betaald nix ontvangen echt troep troep troep niet doen en gewoon volhouden..... of speel een ander level en dan probeer je het level weer waar je mee bezig bent
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
haha, ik heb level 135 net gisteren gehaald.. ik heb daar meer als 40 dagen vast gezeten xD

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding