krijg je een gratis gift code voor een vriend als je minecraft koopt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Nee, bij een gift code betaal je eigenlijk voor een ander als cadeau. Vandaar de naam 'gift code'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik bedoel als je een premium account voor jezelf koopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat was vroeger wel zo..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat was ook wat Pieter bedoelde.
Je kan òf een premium account voor jezelf kopen òf een gift code kopen. Je krijgt geen gift code gratis als je een premium account koopt