Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

COD BO ll op de achterkant staat nuketown bonus map included maar ik heb hem helemaal niet hoe los ik dit op ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
774
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je jebt als het goed is ergens een extra code, als je die ergens bij Steam invoert heb je de map
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hebt*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@BartO heb je daar xbox live voor nodig ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O sorry ik ging er vanuit dat je pc had. ik denk dat je de code op de xbox bij xbox live in moet voeren ja, waar weet ik nier sorry
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je leest overal download op internet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Meestal is dat een download content en zit er een boekje/ flyer bij met info daarover.
Anders zou je natuurlijk even terug kunnen gaan naar de winkel.
Ervaring spreekt als de game van bv. Game Mania komt en 2e hands is dat de flyer al gebruikt is.
Mocht je er niet uitkomen zou je natuurlijk even kunnen googlen of op hun site een vraag/mail sturen naar de helpdesk of naar de winkel maar meestal is het niet zo heel gek moeilijk om erachter te komen.

P.s: vaak hebben games in hun menu ook verwijzingen naar add-ons in opties o.i.d

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.charlieintel.com/2013/03/22/nuketown-2025-to-be-a-required-download-starting-march-26th-on-xbox/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt, deze zit er inderdaad niet standaard bij.
Die moet je namelijk nog even (gratis) downloaden.
Als je naar multiplayer gaat krijg je altijd een melding van 'koop dit'. Druk daar op x, je gaat dan naar een soort BO2 store. Ff zoeken, daar kun je deze map gratis downloaden.
Hoop dat je hier iets aan hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het goed is en je hebt dat spel ge pre-orderd dan zou er een flyer in moeten zitten met de download code voor het spel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding