Is een componentsnoer (met 5 stekkers) voor de wii compatible met gamecube software?

en kun je ze dan ook in progressive scan spelen?
op de wii console bedoel ik dan. niet op de gamecube zelf.
ik heb een wii waar je nog gamecube spellen op kunt spelen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ik zie geen reden waarom dat niet mogelijk zou zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het lijkt me dat gamecube games gewoon op 480 progressive zouden moeten kunnen spelen op de wii. (ik heb zelf een wii, maar verbonden via scart)

Volgens deze thread op gamespot werkt het:
http://www.gamespot.com/forums/topic/25795980/480p-gc-games-on-wii&msg_id=291008978