zijn er meer dan 35 caracters in Super Smash bros brawl, Ik word namelijk sterk in de verwarring gebracht door anderen in zittten

ik keek op youtube tussen honderden filmpjes sommigen leken net echt en anderen waren duidelijk nep, maar heeft iemand ooit een "speciaal " ander character tegen gekomen of vrijgespeeld dan de andere 35?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Er zijn 35 normale characters en 16 unlockable characters in dat spel...

Lees er alles over hoe je ze kunt unlocken op deze site (is wel engels)...

This page contains guides, forums and information about unlocking the unlock these hidden characters in Super Smash Bros. Brawl. As more information is made available, this page will be updated. Super Smash Bros. Brawl for the Nintendo Wii has 35 characters available for play, 16 which need to be unlocked. Players can unlock all of the secret characters by playing 450 versus matches, or completing the Subspace Emissary. During the Subspace Emissary, have a new character join the team, and the character will become available. In versus play, a certain amount of matches need to be completed before a character becomes available. The last character, Wolf is unlocked after the 450th match. Whenever a character needs to be unlocked in versus play, a player must defeat the new character in order to receive the new character. If the new character isn't defeated, then a player must take part in one more versus match before receiving a new chance.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn er 35 WAARVAN je er 16 moet losspelen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OK dankje voor je hulp