Bestaat GAMESPY nog?

Ik wilde na enkele jaren weereens MS Flight simulator X gaan spelen in de Multiplayer keuze.
Maar MS kende mijn GameSpy user ID en GameSpy password niet meer, dus wilde ik deze nieuw account aanvragen maar kreeg als bericht "GameSpy is unavailable now" probeer het later nog eens.
Maar dit bericht blijft terugkomen.
Weet iemand of dat je nog multiplay kan vliegen met MS Flight simulator X ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Helaas gamespy is niet meer

je kan misschien xfire nog proberen
of steam ?
maar vraag me af of je voor oudere games nog servers kunt vinden ?
dat probleem heb ik ook met Hidden and dangerous 2
alleen fansite hebben nog wel eens een server tooltje ?
capthavoc
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
ik zit er soms aan te denken een site te bouwen die die oude games a live houdt
the old fart club :) of zoiets
capthavoc
11 jaar geleden
ik geloof dat xfire je de beste kans van slagen geeft op dit moment