Hoe fix ik dat ik geen black ops 2 zombies meer kan spelen?

Hallo, sinds ik de revolution dlc pack hebt gekocht voor black ops 2 werkt mijn zombies niet meer??

Mijn nat staat open en ik man zelfs geen solo play meer

Wie weet hoe je dit moet oplossen?

Toegevoegd na 2 uur:
Ik was er even vergeten bij te zeggen dat ik het op de ps3 speelt en multiplayer het raar genoeg gewoon doet?!? Please reacties! Ik wil namelijk zombies kunnen spelen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je maar een keer je poort open gezet? En daarna je PC opgestart en deed hij het toen niet meer? Heb je Black Ops II toegestaan via je firewall? Is steam bezig met een patch? (Laatst weer een nieuwe)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik lees nu je update, sorry geen verstand van PS3. Ik ben een PC gamer.

Antwoorden (1)

Opnieuw downloaden of contact opnemen met Activision