Hoe kan ik hitman absolution opgestart krijgen

Ik heb Hitman Absolution Steam gekocht
wanneer ik het spel opstart in XP gebeurd en niks
nu probeerde ik met virtual computer 2007
en daarop Windows 7 geïnstalleerd wanneer ik het spel daar opstart krijg ik de melding

hitman has stopped working

Lees dat er meer dit probleem hebben maar geen duidelijk oplossing

Iemand die dit probleem ook heb of weet wat er tegen te doen ? Bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb op Canyourunit gekeken alleen Windows XP
draai Hitman Absolution niet op verder voldoet mij pc aan de eisen daarom probeerde ik het met virtual computer 2007 met daarop proefversie Windows 7 op Canyourunit zie ik nu dat
die niet aan de systeem eisen voldoet weet ook niet of je dit kan instellen ? of dat wel kan werken op virtual pc

Het beste antwoord

Kijk even op www.canyourunit.com daar kan je zien of je pc het spel aan kan,
probeer het spel daarna te verwijderen en opnieuw te installeren want steam heefd wel vaker problemen met het direct downloaden van spellen vanwege connectie problemen.