Als er geen "sugar cane" op mijn minecraft wereld is, kan ik er dan alsnog aankomen?

Het is op pocket edition voor iphone.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Daar is helemaal geen Sugar Cane. De pocket-version heeft minder dingen dan de echte PC versie. Je kunt er ook op geen enkele manier aan komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
For iPad en iPhone heb je wel Sugar Cane. Maar als dat er niet is dan heb je pech. Wel kun je een seed gebruiken om daaraan te komen.