kan je sims 3 op een anderen pc zetten?

mijn sims 3 staat nu op de pc van mijn ouders. hij loopt soms heel vast en ze worden daar gek om..... ik wil de sims graag op mijn eigen comp. zetten. kan dat? en zo ja; hoe???

en alle families en gedownloade dingen op mijn sims gaan die dan verloren?

ik hoop dat je het me kan uitleggen...
Groetjezz

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
4.2K

Antwoorden (3)

Gewoon cd in je eigen pc steken en installeren.
En alle data van families enzo staat dacht ik in een map in documents en settings.
Downloads staan ergens in de installatiemap van de sims 3.
Ritsuka
11 jaar geleden
Ja, dat kan!
Als het goed is heb je een bepaalde map (met eventuele submappen) op je PC staan, die SIMS 3 o.i.d heet. Die kan je dan kopiëren en op je USB stick zetten.
De USB stick kan je dan inpluggen in de nieuwe computer. De spullen plakken in mijn documenten. Als het goed is staan alle downloads en foto's en filmpjes die je hebt gemaakt van de sims 3 erop.

(Eventueel zou het met een cd kunnen door ze erop te branden, maar ja op zich vind ik dat persoonlijk beetje zonde van een cd.
Ook zou je gebruik kunnen maken van een externe harde schijf waarop je de downloads zet. )

Succes in ieder geval!
Veel sims plezier!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja. Als je de cd-rom nog hebt kun je hem gewoon installeren. Je kunt alleen niet het spel dat je bent begonnen over zetten.