Is het goedkoper om de DLC pack van CoD: Black Ops II nu te kopen, of later?

Is het goedkoper om de DLC Pack (season pack) van CoD: Black Ops 2 nu te kopen, of later als alle map packs apart verkrijgbaar zijn? Of worden deze mappacks later wel apart verkocht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Volgens mij maakt dat weinig uit. Ik zou doen wat jou het beste uitkomt. Als je een beetje krap zit, zou ik nog even wachten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ergens gehoord dat ze €15,- per map pack zouden vragen. Dat weet ik niet voor 100% zeker. Volgens mij ben je wel goedkoper uit als je een Season Pass koopt. Er zouden 4 map packs komen, dus dat wordt dan 4x€15,00 is €60,00 als je ze apart koopt. Een Season Pass kost €50,00 Volgens mij is dit je antwoord

Andere antwoorden (1)

De Season pass is juist goedkoper dan dat je alles apart koopt.
En de ervaring is dat ze later niet goedkoper worden.
Dus als je van plan bent alle mappacks aan te schaffen zal ik je aanbevelen de season pass te kopen.