Hoe moet je 480P krijgen?

Ik wil livestreamen op BO2, in league play is er een optie livestream, daar word een link gegeven naar een site, als je op die site een code invoert word je gelinkt naar je youtube kanaal. Daarna kom je op een menu waar je kiezen uit: share on facebook-livestreamen- en nog 1 xD
alleen er staat dat het minimaal 480P moet zijn, ligt dat aan de TV of iets anders?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het je je PS3 of xBox aangesloten op een HDMI-poort of speel je op AV-kabels?

Antwoorden (1)

Ik zou kijken of je PS3 of XBox aangesloten staat op een HDMI-Poort of dat je op AV-Kabels speelt. Als dat laatste zo is, zou ik eens op HDMI proberen