hoeveel geld krijg ik voor de volgende games als ik ze bij game mania verkoop?

ik heb nog geen half jaar geleden pokemon mystery dungeon en magical starsign gekocht voor €26 bij gamemania allebij voor de nitendo ds nou is mijn vraag als ik ze weer verkoop hoeveel krijg ik er nu voor
ik dacht namelijk dat als je ze weer terug verkoopte bij game mania dat je nog weer extra geld boven op kreeg:)

alvast bedankt.

Toegevoegd na 6 minuten:
het is pokemon mystery dungeon explorers of time

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
6.7K

Antwoorden (3)

Mijn broer heeft ook wel eens games verkocht en je mag blij zijn als je er tussen de €5 tot €10 voor krijgt.
Alleen games die net uit zijn en die je na een paar weken weer verkoopt krijg je meer voor.
Dat doet een vriend van mn broer:die koopt nieuwe games,speelt ze uit en verkoopt ze weer.
Extra geld erboven op kan je vergeten hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pokemon mystery dungeon is niet meer waard dan 5 tot 7 euro, maar voor magical starsign zul je niet meer krijgen dan 2 tot 3 euro... Kijk anders eens op http://videogames.pricecharting.com/ daar vind je de waardes van al je games. Let op de prijzen zijn in dollar!!! Haal er dus ongeveer een vijde vanaf. ( prijs X 100 : 120 )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet ongeveer op 1/3 soms zelfs 1/4 ! van de winkelprijs rekenen.
Ik adviseer zelf om ze op marktplaats te zetten, je bent er dan wel iets langer mee bezig, maar je krijgt er wel meer geld voor.