Ik heb het spel call of duty black ops op mijn pc geinstalleerd. Het spel werkt prima alleen mijn muis is heel erg traag, hoe kan ik dit verhelpen ?

je kunt het spel zo niet spelen je bent steeds dood en te laat met schieten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.7K

Antwoorden (4)

Normaal gezien zit er in de opties van het spel de mogelijkheid om de gevoeligheid van de muis in te stellen.
Ik heb het spel zelf niet, maar over het algemeen staat dit onder opties -> controls.
Kimath
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat weet ik en dat heb ik al gedaan maar het blijft hetzelfde maar bedankt voor het reageren
Kimath
11 jaar geleden
dan moet je eens kijken met bepaalde vinkjes aan en uit zetten, van hardware acceleration etc.
Mijn pc is engels dus ik ga even een gokje wagen !
Rechterklik op je bureaublad:
"Personalize"(de onderste optie) -> dan krijg je het configuratie scherm met je al je thema's.
Links in dat venster staat "Change mouse pointers" (3de optie)
Als je daar op klikt krijg je je muis opties.
Bij het 3de tab blad "pointer options"kan je de snelheid van je muis aanpassen.

Sorry voor de slechte uitleg, maar succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
options > controller > sensitivity
hapert de muis of is die gewoon sloom met bewegen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja het is meer haperen
Het is maar een vraagje, maar voldoet je computer wel aan de minimum eisen. Probeer eens de video settings op zijn laagst te zetten en kijk of het dan beter gaat.