ik heb CoD Bo II gekocht via steam en alles is geïnstalleerd maar het blijft vastlopen wat kan ik daar aan doen?

de sp (single player) mode loopt steeds vast bij het introductie filmpje en bij de mp (multiplayer) mode en de zombie mode loopt het meteen vast en ik heb alles al ge-update maar het heeft niet gewerkt dus wat kan ik nog meer doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft je pc wel de vereiste specificaties?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja zeker dat heb ik al gecheckt voor ik het ging kopen

Het beste antwoord

Ga eens naar "canirunit?" (google) en kijk of je pc het spel uberhaupt wel aankan. Anders alle drivers updaten of het spel opnieuw installeren. Of pc opnieuw opstarten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou als eerst even kijken of er nieuwe drivers zijn voor je videokaart enzo, miss draait hij hem daardoor niet goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb me nvidia al ge-upgrade dus daar ligt het volgens mij ook niet aan :/