Is mijn pc snel genoeg om games zoals battlefield 3 te spelen?

Zie de foto voor alle specs van mijn pc.
Ik wil graag weten of die goed is om te gamen.(zoals: battlefield 3)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Volgens mij is je videokaart wel goed genoeg om het op minimaal te kunnen draaien, evenals je processor. Maar ik ben bang dat je niet alle instellingen open kunt zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga via je internet explorer browser naar: www.canyourunit.com, je kunt dan doormiddel van de lijstpijl een spel kiezen of zelf de spelnaam invullen, klik vervolgens op can you run it.

Deze site analyseert jou pc en kijkt of ze aan de systeemeisen van het spel voldoen. Je moet wel even een plug-in installeren, en maak je geen zorgen, deze site heeft geen kwade bedoelingen. Heb het zelf ook al vaker gedaan. Succes!