wat is een goede League of Legends champion?

Hallo,

ik ben net begonnen met het spel LoL (league of Legends) door wat collega's. Het lukt mij echter niet om een goede champion te kiezen. Ik wil graag iemand zijn die andere makkelijk kan verslaan en het liefst van een afstand omdat je vaak vertraagd word lijkt me dit het handigst.

Graag hoor ik meer hierover, advies is zeer welkom.

Alvast bedankt,

mvg,

Roy

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

In league of legends heb je de traditionele rollen : support tank dps. nu kan je die nog uitbreiden maar dat leer je wel als je het spelletje begint te begrijpen.

als je andere will verslaan moet je een dps character nemen. Als je van een afstand wil moet je kiezen tussen een mage dps of een range ad dps.

Mage's hebben hoge burst damage en range character doen meer damage met hun auto attacks.

Goede mage's om mee te beginnen zien : ryze, annie,
goede ranged dps : Ashe

dps : damage per second
dps character worden in LoL carry's genoemd