Wat is een goede taktiek voor Black ops zombies: Der Reise?

Wat is een goede taktiek voor der reise?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

Rondjes rennen waar in het begin de box is met jaugenot
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een beetje goed ver wilt komen moet je, althans hoe ik het dan, de ijzeren portaal in het begin, de linker, dichtlaten en eigenlijk met je teamleden centreren bij de elektriciteit spot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ik altijd deed was zo snel mogenlijk juggernaut halen dan bovenin dat hek zitten tot je heel veel geld hebt (30000 met alle perks en hebt upgegrade) dan rondjes renne. Als je dat hebt rondjes lopen naar een teleporter en alle zombies verzamelen en in een keer af schieten, lukt dat niet... Teleporter gebruiken mijn record was 49 :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals ze al zeiden Rondjes rennen doe ik ook
Maar wat je ook kan niet Is be de laaste deur achter in het level Is maar 1 weg je kan daar met heel je Team staan werkt, eentje door raam met raygun,
Hij is belangrijk anders heb je Grote Groepen Weinig overlevingskans,