Hoe heet het computerspel waarbij je elkaars kasteel moet veroveren?

Ik zoek een spel wat ik ongeveer 10 jaar geleden speelde. Je kon dit spel met zijn tweeën doen. Je had allebei een katapult en moest elkaars legertje uitroeien oid. Hoe verder je kwam hoe moeilijker het werd. Er kwam ook regen en onweer in voor waardoor je met vuur kon schieten en dat je bomgaten volliepen ed

Ik hoop dat iemand me kan helpen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uit 2003 http://www.gamespot.com/castles-and-catapults/images/228810/ Als het hem niet is zeg dan wat wel of niet overeenkomt (grafisch).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is vooral een stuk minder grafisch, kinder modern. 2d
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Minder modern. Je kon geloof ik ook uiteindelijk gangen graven ofzo

Antwoorden (1)

Defender of the crown op de amiga?