Waar kan ik Tony Hawk's underground 2 voor op de PS3 vinden?

We speelde het vroeger altijd op de oude Xbox en zou het nu graag weer op de ps3 spelen. Is daar een manier voor? Hij 250gb.

11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Dit spel is te oud voor de PS3, maar je kan misschien proberen om een PS2 spel er van te kopen. Op een XBOX360 kan je namelijk wel XBOX spellen spelen.
Het ligt er wel aan welke PS3 je hebt.

Er is geen software waardoor je PS2 games op je nieuwere PS3 kan spelen voor zover ik weet.
De enige PS3s die PS2-games ondersteunen zijn de 20GB/60GB PlayStation3 en de 80GB PlayStation3 Model CECHE01. Als het een nieuwer model is, kun je dus waarschijnlijk geen PS2 games spelen.

Toegevoegd na 31 seconden:
http://www.nedgame.nl/tony-hawk-s-underground-2+ps2.html

Hier de link voor het PS2 spel