Bestaat er een PlayStation 3 spel zonder doel?

Zoals Minecraft, je bent vrij om te doen wat je wilt. Niet als GTA waar je ook missies hebt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, hopelijk kennen andere mensen ze wel. Het hoeft trouwens niet minecraft te zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er bestaan gewoon geen spellen zonder doelen behalve mincraft. Ik heb een lijst gegeven met vergelijking van gta in de reactie van t antwoord van die andere gozer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, jamner dat die niet bestaan.

Antwoorden (1)

The Elder Scrolls IV: Skyrim
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij vraagt specifiek om iets zonder missies.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het was niet precies wat ik zocht maar het ziet er leuk uit.
Toch bedankt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit spel heeft echt niet normaal veel missies en iets van 500 uur gameplay als je hem uit wilt spelen. Dit is hetzelfde principe als
GTA
assasins creed (hele mooie/vette game)
sains row the third (deze is kapot grappig).
Infamous 1 (is de leukste vind ik want je hebt ook 2)
Maar al deze spellen hebben missies alleen je kan wel vrij rondlopen net als gta wat je al zei. Ik zou zeggen lijk eens wat trailers
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hoeft geen missies te doen in Skyrim.