Hoe log ik in op PSN?

Hallo,

Ik ben mijn PSN account 'kwijt'. Ik kan er niet meer op inloggen. Telkens als ik probeer in te loggen zegt hij dat ik mijn geboortedatum moet invoeren. Ik heb ooit eens een valse geboortedatum ingevoerd. Alleen nu kan ik er niet meer op. Ik weet die datum namelijk niet meer. Ik krijg ook wel eens de foutmelding: kan niet aanmelden op account van andere gebruiker. Erg vervelend. Weet iemand een oplossing?

MVG
Stefan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit had ik ook vlak voor de storing bij psn. Toen had ik geluk dat iedereen zijn wachtwoord moest veranderen. Maar ik zou zeggen ga naar de computer en log daar in op psn door je wachtwoord te blijven proberen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit helpt niet

Antwoorden (1)

Dan zou helaas een nieuw psn account moeten aan maken. Mij is het zelfde gebeurd en bij een vriend van mij ook. Het is balen maar schrijf die geboorte datum voortaan even op.