Is deze pc genoeg voor mooie grafische games?

Hoi
Ik wilde misschien een pc kopen maar is deze genoeg voor mooi grafische games?
dit zijn de specificaties:

Besturingssysteem/software
Type besturingssysteem
Microsoft Windows 7 Home Premium 64 bit

Harde schijf
Opslagcapaciteit
1.5 TB

Kaartlezer
Geïntegreerde kaartlezer
4-in-1 (SD/MMC/MS/xD)

Netwerk
Netwerkverbinding (bedraad)
Gigabit Ethernet

Optische drive
Dual Layer DVD±ReWriter

Processor
Intel Core i7-3770 - 3,4GHz

Processorfamilie
Intel Core i7

Productbeschijving
Medion P5375E

Technische details
Behuizing
Midi Tower

Toebehoren
Toetsenbord PS/2 en opt. USB muis

Videokaart
Radeon HD 7450

Intern geheugen

8 GB

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je je brood niet met videobewerking verdient heb je niks aan een intel core i7. Ook is dit totaal niet nodig voor gamen. Zoek een computer met een intel core i5. Dat geld dat je bespaart steek je dan in een betere videokaart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@JustStef, juist.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je wat leuks wil met dat geld, zal je er een bij een samen moeten laten stellen.

Antwoorden (3)

Ja, je kunt er wel recente games op spelen, helaas moet je dan op low-medium settings spelen vanwege de hd7450.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, nee en nog eens nee. Als je een PC koopt speciaal om te gamen is dit echt niks. Je zal minstens een HD7770 of een Nvidia 550 moeten halen om wat leuks op je beeld te toveren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze site geeft ongeveer een beeld van of je bepaalde spellen erop kan spelen.

- http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx