wie kent minecraftnow.us?

hoi, ik heb deze site ff bekeken, en heb die dingen gedaan, nu bij de laatste stap moet ik zon aanbieding completen, als ik dat doe dan staat er niet dat hij geacepteerd word, wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Dat heet een survey ik heb het al heel vaak gehad en soms als ik hem ingevuld heb doet die het wel en die andere keer weer niet dus misschien moet je verschillende proberen !

Gr.davy
Bronnen: