waar kan ik skype spellen downloaden? die we samen kunnen spelen via skype ?

kan iemand me helpen daaraan?

Toegevoegd na 7 minuten:
voor de pc skype trouwens

Toegevoegd na 7 minuten:
voor de pc skype trouwens

11 jaar geleden
in: Games
4.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bestaat dat dan ?? xD
molenaar
11 jaar geleden
ja
molenaar
11 jaar geleden
schijnbaar wel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://shop.skype.com/apps/Games-and-entertainment/index.html

Het beste antwoord

Als je skype op je computer hebt opgestart.
Klik dan op extra > apps > meer apps

Dan kom je op een soort app store.
kijk rond en selecteer bij de gewenste app/game op: download.

Het kan zijn dat je na het downloaden van de app/game skype of/en je pc opnieuw moet opstarten. Dit word vanzelf verteld bij het installeren ervan.