De meeste games die je speelt op internet worden tegenwoordig m.b.v. Adobe Flash gemaakt.

Hierbij een link naar de wiki site voor Adobe Flash, waarin links staan vermeld waar je het kan downloaden, alsmede links naar tutorials.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Korte vraag zonder uitleg.
Maar op internet kan je niet echt een game maken. er zijn wel site die beweren dat je bij hun een game maakt maar dan doen zei alsnog 90% van het werk en heb jij er geen copyright op.
Echt programmeren begint bij C# en breidt zich vanaf daar uit. Adobe flash is inderdaad ook wel leuk voor simpele spelletjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meschien kan je hier iets mee. (Het is wel erg moeilijk)
Unity
Unreal