Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb je bij battlefield 3 team deathmatch ,capture the flag enz net zoals bij mw3

Ik wil graag battlefield 3 kopen voor de xbox360 maar zou wel eerst wat willen weten, ofdat je team deathmatch, capture the flag enz hebt alvast bedankt !!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
684

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

In Battlefield 3 heb je niet precies dezelfde game modes maar ze komen wel op hetzelfde neer. Team deathmatch heb je wel, een soort demolition, domination etc.

Toegevoegd na 54 seconden:
Je hebt games modes die lijken op demolition of een game mode die lijkt op domination bedoel ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt team deathmatch, conquest (domination op grote schaal), rush (soort van demolition). Wanneer je alles mappacks hebt krijg je ook nog gunmaster (gungame), conquest domination (domination op kleinere schaal) en tank superiority (tanks vs tanks).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wist het niet van die Tank vs Tank. Toch maar even kopen :) plusje van mij, maar ik zit op de iPhone app, dus dat kan ik zelf helaas niet doen. Toch hierbij een 'onofficiele' +!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt ook nog squad deathmatch en squad rush. Bij squad deathmatch zijn er maximaal 4 teams die team deathmatch doen, en bij squad rush zijn er twee teams van 4(een squad) waarvan 1 team de bommen plant en de andere verdedigt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding