is het 20 euro waard om minecraft te kopen?

ik zit te twijfelen om minecraft te kopen is het 20 euro waard om het te kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.5K

Antwoorden (5)

je kan op premium servers, en je eigen skin installeren. Ik heb het gekocht en vind het wel leuk met die skins en premium servers
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel dus, de keuze is aan jou.
het minimum loon is 8.40 per uur. in mijn ogen zie ik het kopen van games dan ook als volgend.

heb ik er 4 uur plezier aan, dan kan ik er vast wel een uurtje voor werken... (voor karten werk ik 2 uur, voor 10 min)

dit geld wat je betaalt, maar niet per-se hoeft te betalen, zorgt ervoor dat deze game blijft bestaan, updates komen, en nieuwe content.

Wil je dat jij en anderen nog lang kunnen genieten van minecraft?

Vind jij het persoonlijk waard, dat mensen games op deze manier uitbrengen? (betalen voor degene die het kunnen, maar gratis kan ook)

Persoonlijk zijn er maar weinig "free to play" games waar ik geen geld aan uit heb gegeven, niet omdat dat moet! Maar omdat ik het leuke games vind om te spelen, en ik het kan betalen..

En ik ook mensen met minder geld iets leuk gun! Als niemand uit zichzelf zou betalen, zou iedereen meteen moeten betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jahoor, ik vind het zeker het geld waard.

Als je het eerst wilt uitproberen en om te kijken of je het dus wel het geld waard vindt daarvoor kun je goed op SpeelMinecraft.nl terecht. Speciaal voor opgericht.

Veel succes!

Cashher
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik vind het af en toe te duur . maar je kan het aan je zelf vragen speel je op minecraft langer dan 7 uur per dag dan is het goed en het geld waard als het minder is zou ik het niet doen . en als je geld nodig heb ik een link voor je naar een site die je weer naar een andere site brengt waarbij je geld verdient en het werkt echt . ik heb het zelf geprobeert . en hier komt de link . je moet de pagina wel een beetje naar beneden zetten . zo dat je het ziet . en het is een site waarbij de iets goed doet voor de arme mensen . dus klik op een banner en het geld die de site verdient geven ze aan arme mensen . ik hoop dat je er iets mee kunt .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misschien kun je (als je een ipad/pod/phone/android dingen hebt) beter de pocket edition kopen, deze is namelijk stukken goedkoper, maar je wel moet even wachten voor de echt goede updates.