Ik heb perongeluk iets gekocht via mijn xbox, hoe draai ik dit terug?

Via mijn xbox 360 homescreen zag ik iets staan genaamd "The Sand Box" oid, en klikte hier dus op om te kijken wat dit was, en nu had ik een klein stukje gelezen en weer weggedrukt, omdat het me niks leek, en nu zie ik ineens op paypal dat er dus €19,99 is afgeschreven, waarvan +/- 10 van paypal en +/- 10 van mijn bank (die is gekoppeld), maar ik wilde dit spel, of ding of wat het ook maar is helemaal niet? Hoe kan ik dit terugdraaien, en waar moet ik hiervoor zijn, bij Paypal of bij Microsoft?

Toegevoegd na 1 minuut:
HERSTEL: The Orange Box.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (2)

Ik heb ditzelfde probleem ook een tijd geleden gehad. hier viel toen niks aan te doen. bij paypal zelf kan je niet zijn, die helpen je alleen maar als je het product niet ontvangen hebt. dus dan kom je toch bij microsoft aan het kloppen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem ff contact op met xboxlife service en leg je probleem uit.. Ik weet niet of hun de transactie kunnen retouren maar vaak krijg je MSpoints.