Met minecraft kan je een LAN joinen maar hoe moet je dat doen

Want ik heb geen flauw idee

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
5K
Amadea
11 jaar geleden
Kijk zelf ook maar op internet! Zoals je anderen als "antwoord" geeft...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem aan dat hij al op internet heeft gekeken want anders gaat hij hier geen vraag stellen...

Antwoorden (1)

Computer <-> Computer
Smartphone <-> smartphone

computer kan dus (nog)niet samen met smartphone spelen

En je moet op de zelfde netwerk zitten, 1 van de spelers moet online zijn in single player, de andere moet via multiplayer joinen. Als hij de wereld niet kan vinden dan kan het zijn dat de host (de gene die al in singelplayer zit) een firewall heeft of op 1 of andere manier de connectie blokkeert op zijn/haar systeem.