Ik hebgeen ruimte op mijn pc en wil PES2010 verwijderen. Hoe verwijder ik het spel zo dat ik als ik hemlater weer installeer met alle instellingenheb?

Dus als ik teams helemaal heb veranderd. Hoe kan ik dan nadat ik hem opnieuw heb geinstalleerd, weer die bewerkte teams hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Voor de zekerheid maak een backup van de map waarin dat spel is opgeslagen. Kijk ook even waar het spel de uitslagen/resultaten opslaat, kan best buiten de spelmap zijn, bijv bij "documenten".

De-installeer het spel via de spelmogelijkheden. Tijdens de de-installatie zal het vragen om de uitslagen/resultaten te bewaren. Op "ja" klikken, vervolgens aanwijzingen blijven volgen.