Ik heb Battlefield 3 verzilverd met een account waarop ik geen toegang meer heb wat nu?

Ik heb Battlefield 3 verzilverd met een account waarop ik geen toegang meer heb en ik heb ook geen toegang meer op mijn e-mail adres wat ik heb gebruikt om heb Origin account te maken. Ik heb nog geprobeerd om een nieuw account te maken en daarop Battlefield 3 ook te verzilveren maar dat kan helaas niet. Wat moet ik nu doen? Moet ik de game opnieuw kopen? Help mij a.u.b.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Heb je een screenshot weten te maken ? misschien kun je die nog terug vinden in je geschiedenis ?
maak er dan alsnog een screenshot van als dat nog lukt

ik weet niet wat de reden is van je email bestaat dat nog
of geblokkeerd ?

Je kan misschien op de site waar je het spel gekocht hebt
aangeven wat er gebeurd is en deze laten koppelen aan een werkend email adres ?
capthavoc
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
als je iets verzilverd of koopt
komt er meestal op je scherm wle iets te staan van gefeliciteerd of bedankt voor je aankoop
ik maak daar altijd een screenshot van
als extra bewijs
Misschien kan je hem nog terug vinden in je geschiedenis
wordt moeilijk denk ik maar wellicht heb je mazzel als je email alleen geblokkeerd is dan kan je dat vast wel opheffen ?
capthavoc
11 jaar geleden
tja dan zit er niets anders op dan contact op te nemen met de helpdesk