Is het mogelijk om bij de sims 2 de taal te wijzigen?

Ik heb een uitbreidingspakket geinstalleerd (studentenleven) naast die ik al had, maar nu is het hele spel opeens in het engels:( Ik heb al even gegoogled maar nergens word het me echt duidelijk, hoe ik de taal van Engels naar Nederlands kan krijgen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
3.2K

Antwoorden (1)

Het kan maar het is vrij ingewikkeld als je niet bekend bent met computers. Tevens moet je in een gevoelig stuk van je PC iets aanpassen. Vooralsnog zal ik de stappen voor je beschrijven:

VOORDAT JE BEGINT MOET HET SPEL NIET GESTART ZIJN

1. Klik op start, type onderin de zoekfunctie 'regedit' en klik op enter (Heb je Windows XP? Klik dan op start, uitvoeren en type daar dan 'regedit' in)

2. Er opent zich een nieuw venster en in dit nieuwe venster moet je naar het volgende pad navigeren:

-> HKEY_LOCAL_MACHINE

-> SOFTWARE

-> Wow6432Node (Als je Windows 64 bits is hebt hoef je deze map niet te openen)

-> EA GAMES

-> The Sims 2

-> 1.0

3. Aan de rechterkant zie je 'Language' ertussen staan. Dubbelklik hier op.

4. Er opent een venster. In dit venster zit een invulkader. Vul in dit kader een '8' in. Dit zal het naar Nederlands zetten.

5. Klik op 'Ok', sluit alle vensters en probeer het spel nogmaals op te starten.

Ik hoop dat dit geholpen heeft!