Hallo,ik heb battlefield bad company 2 vandaag gekregen maar er is een probleem. Kunnen jullie mij helpen?

Hoi,
Ik heb vandaag battlefield bad company 2 gekregen voor mijn verjaardag. Maar opstarten lukt en een acount heb ook maar als ik een map kies en ik druk op join game dan gaat hij laden en na een paar seconden dan wordt het spel afgebroken en stopt het dan gaat de pc direct terug naar mijn bureaublad. Ik speel dit spel uiteraard op de pc
en ik bestuur het met een xbox 360 controller USB voor windoos xp.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Problemen die dit veroorzaken

-Je computer is niet sterk genoeg (CPU, GPU)
-Out of date GPU drivers
-Geluidskaart
-Corrupted game files

Wat je sowieso eerst moet bekijken is of je computer wel goed genoeg is, als dit zo is dan vaststellen of je GPU drivers up to date zijn, als dit ook zo is dan kun je proberen (als je dit hebt) je geluidskaart eruit te halen en naar mijn documenten->BFBC2->settings.ini openen in kladblok-> onder [sound] de quality "high" vervangen door "low". Als dit allemaal niet werkt, dan is het aan te raden om de game opnieuw te installeren & updaten. Als dit ook niet werkt dan hoor ik graag van je en help ik je verder.