Hoe kan ik het spel verwijderen van mijn zusje op mijn computer?

Ik heb het via configuratiescherm geprobeerd en dan software maar dan druk ik op het spel en dan staat er wijzigen/verwijderen maar dan druk ik daar op en dan gaat tie weer instaleren?! Ik werk met een Hp oudere versie

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

Omdat ik niet weet wat voor spel het is, hier een paar opties.

Als je naar de startknop gaat en dan naar programma's, dan kun je even kijken of het programma er tussen staat, eventueel onder de naam van de uitgever. Vaak staan er dan de opties spelen, informatie en vaak ook spel verwijderen! Als je die aanklikt en de schermen doorloopt, wordt het verwijderd.

Sommige spellen starten op met een pop-up waarop dingen staan zoals, spelen, gebruiksaanwijzing, stoppen en verwijderen. Hiervoor moet je het spel vaak wel even starten.

Als laatste, als je in het configuratiescherm klikt op verwijderen/wijzigen, dan kun je vaak in het volgende scherm kiezen voor bijwerken of verwijderen. Weet je zeker dat je de goede gekozen had?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat het een spel dat geinstalleerd is van een CD? Misschien heeft het zin deze nogmaals in de computer te doen en het spel dan te starten. Soms kun je in het spel dan wel verwijderen.
Doorloop dat installatie ding eens dan, want soms lijkt het of hij wil installeren, maar is het wel de verwijder functie.
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
yes +
Via control panel kom je bij uninstall a program en daar kun je alles verwijderen dat met dat spel te maken heeft
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal als er staat wijzigen/verwijderen en je klikt erop lijkt het inderdaad alsof hij gaat installeren omdat er dan vaak staat: setup voorbereiden. Maar als je dan verder klikt heb je als het goed is een paar opties, waaronder het spel verwijderen.. moet wel want via configuratiescherm moet je het gewoon kunnen verwijderen.