Hoe zorg ik dat ik geen/minder lagg heb met battlefield 3?

Toegevoegd na 37 seconden:
lag moet lagg zijn.

Toegevoegd na 3 uur:
Mijn ping is altijd -60.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
gvrox
11 jaar geleden
lagg moet lag zijn bedoel je.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is lag wel goed dan?
gvrox
11 jaar geleden
Ja, "lag" is de juiste spelling.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
negatieve lag, dat is altijd positief :D

Antwoorden (2)

Al je downloads uitzetten (ook die van je familie), en dan zou het een stuk beter zijn. Want ik download heel veel met torrents en dergelijke, maar als ik die weer uitzet loopt het als een trein. Anders heb je gewoon een trage internetverbinding.

Wat ook nog zou kunnen helpen is via kabel internet spelen, wifi is vaak trager. Hoop je hiermee geholpen te hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn ping is wel gewoon goed hoor: -60. Dat is toch internetverbinding?
Door een snellere internetverbinding te nemen. Deze mag eigenlijk niet via wifi zijn. Via een kabel dus. Je pc upgraden zal ook helpen.